برترین مارک پنجره UPVC دوجداره کدام است؟
قیمت مدل های مختلفقیمت پنجره جدید استاندارد بزرگ در ایران, پنجره عایق دو جداره با کیفیت ترین برند پروفیل ترمال بریک
برترین مارک پنجره UPVC دوجداره کدام است؟
شنبه 26 شهريور 1401 ساعت 20:36 | بازدید : 98 | نویسنده : حسام | ( نظرات )

برترین مارک پنجره UPVC دوجداره کدام است؟

به طور کلی سه مدل پروفیل از برند های معروف در بازار که بیشترین استفاده را دارند، شامل زیر است :

  • وین تک
  • ویستا بست
  • هافمن

سه برند پروفیل پنجره دوجداره وین تک، ویستا بست وهافمن در موارد سطح مقطع، ضخامت دیواره خارجی، تعداد حفره ها و وزن یک متر نسبت بهم متفاوت هستند.

برای مثال، بیشترین سطح مقطع پروفیل و بیشترین تعداد حفره در پنجره های UPVC در برند وین تک دیده می شود. همچنین پنجره دوجداره ویستابست بیشترین وزن پروفیل و ضخامت دیواره خارجی پروفیل را در بین پنجره ها دارد. برند های دیگری نیز برای پروفیل پنجره دوجداره موجود می باشد اما این سه برند بیشترین تقاضا را دارند در ادامه به بررسی این سه پروفیل می پردازیم

هر دو پروفیل وین تک و ویستابست در رده های مختلفی از کیفیت موجود می باشد لازم است بدانید اگر به دنبال بهترین برند پنجره یو پی وی سی می باشید و یکی از انواع پروفیل ها را انتخاب کرده اید باید به این نکته نیز توجه کنید که در برخی از موارد دیده شده است از پروفیل های تقلبی نیز به عنوان پروفیل های معتبر استفاده می کنند پس حتما در هنگام خرید و نصب پنجره دوجداره این نکته را نیز به خاطر داشته باشید که احتمال اینکه پروفیل تقلبی باشد نیز وجود دارد پس سعی کنید برای نصب پنجره upvc از دفاتر نصب معتبر کمک بگیرد.

 

برترین مارک پنجره دوجداره

 

تفاوت پروفیل وین تک و پروفیل ویستابست

پروفیل ویستابست از پروفیل وین تک گرانتر می باشد پروفیل ویستابست از وین تک سنگین تر می باشد در عوض پروفیل وین تک دارای حرفه های بیشتری می باشد ضخامت در دیواره های خارجی در پروفیل خانواده ویستابست بیشتر می باشد و پروفیل وین تک سطح مقاومت بیشتری نسبت به پروفیل ویستا بست دارد.

هر دو پروفیل یعنی وین تک و ویستا بست همانگونه که اشاره شد دارای رنج های مختلفی می باشند که هر کدام دارای ویژگی های خاص خود می باشد لازم است بدانید این دو پروفیل سالیان طولانی است که به عنوان پروفیل های درب و پنجره دوجداره مورد استفاده قرار میگیرند.

قیمت بهترین پنجره دوجداره 

برای اطلاع از قیمت برترین مارک پنجره دوجداره می‌توانید با یک تماس تلفنی ساده از پنجره شهر جویا شوید. به دلیل اینکه با توجه به ابعاد موردنظر شما، قیمت محصول متفاوت می‌باشد، لذا نمی‌توان یک قیمت کلی برای این پنجره‌ها اعلام نمود اما اگر به دنبال بهترین قیمت هستید، ما این موضوع را به شما تضمین می‌دهیم. ما بهترین تبلیغ را قیمت مناسب، در برابر کیفیت بالای محصول خود می‌دانیم. شما عزیزان می‌توانید برای مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس 09128518906 تماس حاصل بفرمایید.

درباره گروه صنعتی الماس

گروه صنعتی الماس به منظور جلب رضایت هرچه بیشتر مشتریان خود اقدام به تولید بهترین انواع پنجره دوجداره قم از جمله پنجره فولکس واگنی، پنجره خم، پنجره انگلیسی، پنجره فرانسوی، پنجره دو حالته، پنجره کلنگی و انواع درب از جمله درب فولکس واگنی، درب دو حالته، درب سرویس بهداشتی، درب سرویس، درب کشویی، درب فرانسوی و انواع درب و پنجره از جمله درب و پنجره لمینت، درب و پنجره لمینت ماه گونی، درب و پنجره لمینت شامپاینی، درب و پنجره بلوطی تیره و … نموده است جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره و مطلع شدن از آخرین قیمت پنجره دوجداره می توانید با کارشناسان گروه صنعتی الماس تماس بگیرید.

 

 



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 135
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 3
:: باردید دیروز : 5
:: بازدید هفته : 8
:: بازدید ماه : 177
:: بازدید سال : 422
:: بازدید کلی : 422